Sunday, February 15, 2009

Blato je tuda

Tih šetnji je bilo i previše tog leta
Uvek isto mesto sastnaka i ista ruta,
Kroz onu široku ulicu preko, onog prelaza do one klupe
I tako stalno....
I taman nas je oboje smorila ta priča
Kada si predložila: Ajmo danas onuda i tamo!
Da promenimo malo!
Blato je tuda draga...
Ajde molim te, imam nesto da ti pokažem!
Blato je tuda draga...
Ne budi takav, imam nesto i da ti dam!
Blato je tuda draga...
Ajde dragi, razumi me, naljutiću se!
Blato je tuda draga...
Ja sad odlazim dragi!
Pa i tuda ti je blato...
Zbogom dragi!
Zbogom draga!
Otišla je,
A ja sam ostao sam!
Čistih cipela
Prljave glave
Prljavog srca
Budala kasno dozna!


Ovo je pravi način!
Pravi naćin,
da napišem gomilu gluposti
i da okrivim sebe
za stvari koje su tvoja krivica...
.....a da ne zgazim u jebeno blato.

(28.12.2008)


autor: joshibeast

No comments:

Post a Comment