Wednesday, July 8, 2009

Nebeski izrod

Lorde...
Koliko ćeš još očiju povaditi šestarom?
Lorde...
Koliko ti je mrtvih potrebno?
Lorde...
Koliko ćeš još dece okretati na ražnju?
Lorde...
Za koliko još glupih ćeš praviti sisteme?

Kada me obučeš u večno gubitničke boje,
I kada me otruješ lažima...
Ti znaj da nikad neću nikog ubiti zbog bajke,
Jer sebe protiv njih ja ne branim od tebe...
Nebo, jug i sever, posed, sloboda, junaštvo...
Veru u demagogiju prepuštam slabima...
Bio žut il plav meni je sve jedno
Živ i zdrav mi budi dok mi oružje ne daš,
Jer tad pucaću i ubiti te, mizerni vladaru moj...

Znaj...
Ko će prvi krkljati i moliti...
Znam...
Onaj kome je ovaj pseći život najdraži...
Znaj...
I nemoj se pitati, koga ću prvo zaklati...
Znaj...
Zubima ćeš brati ono što si posejao...

Ti...
Mali glupi čoveče...
Ti...
Taj kime mašeš za pasoš si ga prodao...
Sreća...
Đavo ti ne nudi pare, a Bog nema otelotvorenje...
Ti...
Plaćeni ubico na neplaćenom odmoru...

Imaju šifre kojima vam peru prazne glavudže,
Hipnotisani gledate u pandorinu kutiju,
Ponos, šargarepa, mnogo tvoje teritorije,
Ovi ili oni tebi glupom tako isto je...
Imaš muziku politiku i odabrane filmove...
Iz cele palete tu su samo dve solucije...
Biraj magarče plot ili kurac
I bali na dve masne silikončine...

Laž...
Ne, nemaš ništa svoje
Laž...
Nebo nije tvoje
Laž...
Nisi niko i ništa
Laž...
Ne postoji bolje sutra...

Tražim samo jedan dan...
Tražim samo jedan sat...
Tražim samo jedan san..
Tražim, ali deda mraz je zaklan...

Želim...
Da roze postane krvavo crveno...
I da...
Skupštinski sadržaj izgara u plamenu...
I da...
Svi splavovi potonu...
I da...
Obrnutima vratove obrnem...
I da...
Zemlju u prah i pepeo pretvorim...


Preterali ste, preterali ste,
Preterali ste, preterali ste...
Vi i vaše podele, strasti i obmane
Bezbožni vernici i kraja gladni zombiji...

Autor: Alimpije Gregor Sizeren

1 comment:

  1. Ima li u tebi iceg covecanskog reci ti meni?
    I nemoj obrnute da diras, imas jednog, ne obrnutog, nego izokrenutog, tu u komsiluku, samo par kuca od tebe. Mozda se naljuti. Znas da je emotivac. I da voli u guzu...

    Vecno tvoja... Bombonica

    ReplyDelete