Thursday, October 28, 2010

Da sam Desanka, da sam ljut, da sam politički angažovan

Ćuti, ne govori

Pusti da tišina ispuni vazduh oko nas

Da mir, makar kratko

Ponovo ovlada našim crevima

Ćuti, jer ti imaš moć

Upotrebi je jednom pravo

Jer uskoro odlaziš zauvek,

Tamo gde si glupošću sam zacrtao

Ćuti i ne govori,

Jer ovo nije ljubavna pesma

I nema veze što ti je zelena majica,

Na grudima tesna

I nema veze što znaš lepo da mi kažeš,

Upakuješ, izmeniš, slatko slažeš

I nema veze što će sutra biti bolje,

Kada danas mrtvi jedini mogu da se zadovolje

Ćuti i ne govori

jer odlaziš jednom za svagda

nadam se da moja duša nikada neće

upoznati takvog smrada

Odlazi, lažno i prazno obećanje,

I glupoga snu o sreći...


Jebem li ti mater u pičku!

Autor: Joshibeast

1 comment:

  1. Cvrsto Joco, nema sta, tolika koncentracija zrele mrznje na jednom mestu, svaka ti dala vode iz bokala...

    ReplyDelete