Friday, October 9, 2009

Psu od srca

Zdravo, otkud ti...
Dugo se nismo videli...
Tako mi je nedostajao taj licemerni osmeh...

Gledaš me u oči...
Pružaš mi ruku...
Tako bih je sa apetitom odsekao...

Mislila si da svi krvare od sreće
Što će novu tebe upoznati...
Mislila si da nekoga interesuje tvoj novi život...

Mislila si da će svi od zavisti plakati...
I da si konačno svima doskočila...
Zabole nekoga s kim ti deliš telesne izlučevine....

Probudi se jadnice...
Tvoj poremećeni život nikoga ne zanima...
Čak niukome ne možeš ni mržnju da probudiš...

Kaži mi kako je to biti potpuno nebitan...
Da toliko nikome ne značiš da nikog ne možeš ni da povrediš...
Ljudi su se prosto navikli da si pas...

Ti si prva osoba koju molim da me ispljuje
Pomozi mi i idi i nemoj se okretati...
Nije moj svet za tebe dovoljno sjajan...

Upotrebi sve argumente, dokaze i shvatanja...
Pomozi mi da odeš bez da te zgazim...
Hranio sam pseto koje me je ujelo...

Nisi ni prva ni poslednja, ali si svakako najjadnija...
Svi koji te shvate neka te odavde prate
Bolje neka sami odu, manje će boleti...

Moje pružane ruke, poruke i snovi...
Sve ih uzmi i njima me gađaj...
Želim kaznu za promašenu investiciju...

Vrati se dimu, vaškama i sreći...
Tebi je smešno meni je tužno...
Otrovala si svakog s kim si za stolom sedela...

Autor: Alimpije Gregor Sizeren

1 comment:

  1. Ti si jebeno lud.
    Ovde je savrseno opisana osoba sa kojom si me upoznao.

    Tvoj momak od kljava

    ReplyDelete